قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

ابقای مجاهدین در فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا .

در پی انتشار فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا، نام گروه تروریستی مجاهدین برای نهمین سال متوالی در این فهرست قرار گرفت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا که به اختصار «SDN» نامیده می شود شامل اشخاص، نهادها و یا سازمانهای ممنوع المعامله است و انتشار آن توسط دفترکنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا صورت می گیرد.بر پایه این خبر وزارت خزانه داری آمریکا برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ ضمن استناد به اطلاعات وزارت امور خارجه این کشور سازمان مجاهدین خلق را به عنوان یک گروه تروریستی شناخته و همچنین اعلام کرد که شورای ملی مقاومت نیز سازمان پوششی آن است و در فهرست سازمان های ممنوع المعامله قرار داد.بر این اساس تمامی دارایی های مجاهدین در ایالات متحده آمریکا مسدود شده و هرگونه معامله با این گروه برای تمام آمریکایی ها ممنوع اعلام شد.گفتنی است مجاهدین همچنین به عنوان یک گروه تروریستی در لیست وزارت خارجه آمریکا هم قرار دارند و یکی از اولین گروه های تشکیل دهنده این لیست در سال ۱۹۹۷ هستند.

 

رجوی، سگ زنجیری امپریالیزم آمریکا !

حالا اوضاع با تغییر180 درجه ای، رجوی را چنان خوار و ذلیل کرده است که مزدوری و نوکری آمریکا و پادویی صهیونیسم را به جان و دل می پذیرد و لب به اعتراض و انتقاد و مبارزه با آمریکا و اسرائیل نمی گشاید. آری این است آن همه ادعای پوچ و توخالی و نبرد با دشمنان خدا و خلق که رجوی و سران فرقه از آن سخن می راندند. ببینید سازمان مجاهدین دیروز و فرقه بعثی، صهیونیستی و امپریالیستی امروز به چه حال و روزی افتاده که مسعود و مریم چنگ بر در و دیوار کاخ انداخته و لحظه ای از اوباما و اربابان ریز و درشت که در واقع دشمنان مردم ایرانند، دل نمی کنند و جدا نمی شوند.
اگر بگویم و بنویسم که رجوی و رجوی ها سگ زنجیری آمریکا شده اند، گزاف نیست و دروغ نگفته و تهمت نزده ایم، واقعیت همین است. به صفحات سایت های اینترنتی، نشریات، صدا و سیمای تروریستی فرقه نگاه کنید و سخنرانی و پیام های مسعود و مریم رجوی، همدستی با اجانب و همکاسه ای با دشمنان ایران به وضوح عیان است. به ماهیت پلید و انحراف جبران ناپذیر رجوی پی خواهید بُرد، گویی رجوی نماینده و سخنگو و معاون تام الاختیار آمریکا و اوباما، اسرائیل و ناتانیاهوست.
آمریکا برای حفظ منافع سیاسی اقتصادی اش از فرقه رجوی بعنوان اهرم فشار و سگ هار و تازی شکاری استفاده می کند، هر بار که بخواهد او را به بند می کشد و افسارش سفت و سخت می نماید تا نجنبد، گاه به حال خود رهایش می کند تا چون گرگ به جان مردم ایران و عراق افتد، روزی از حمایت او سخن می گوید و فردایش به افشاگریش می پردازد، درست مانند القاعده و دیگر گروههای تروریستی که خود بانی و حامی تأسیس و تشکیل آنها بوده تا به اهدافش برسد. و بعد دیدیم بر آنها چه رفت. سیمور هرش، خبرنگار ۷۵ ساله هفته نامه نیویورکر طی چهار دهه گذشته و یکی از مشهورترین روزنامه نگاران آمریکا ، می گوید گروهی از اعضای ‘سازمان مجاهدین خلق’ در زمان ریاست جمهوری جورج بوش در خاک آمریکا آموزش نظامی دیده اند. آموزش ها در زمینه مخابرات، استفاده از رمز، سلاح و تاکتیک های نظامی بوده است. آقای هرش در گزارشی در هفته نامه نیویورکر به نقل از مقام های سابق نظامی و اطلاعاتی آمریکا نوشته این آموزش ها حدود هفت سال پیش شروع شده و شش ماه ادامه داشته است. به نوشته او تعدادی از اعضای این سازمان در سال ۲۰۰۵ در سایتی واقع در ۱۰۰ کیلومتری لاس وگاس در ایالت نوادا که زمانی محل آزمایش های هسته ای بوده و اکنون برای آموزش عملیات ضدجاسوسی استفاده می شود، آموزش دیده اند. پیشتر گزارش شده بود که دو مقام آمریکایی به شبکه تلویزیونی “ان بی سیگفته اند، ترور دانشمندان ایرانی با حمایت و طراحی موساد سازمان اطلاعات اسرائیل و توسط سازمان مجاهدین خلق اجرا می شود.
بر اساس مقاله جدید منتشر شده در نیویورکر که توسط روزنامه نگار معروف آن سیمور هرش نوشته شده، دولت بوش از سال 2005 پول و سلاح در اختیار مجاهدین خلق قرار می داده و حتی در پایگاهی در صحرای نوادا به آنها تعلیم می داده است.
آمریکا تاریخچه ای طولانی از مسلح سازی شورشیان و تروریست های تمام عیاری را دارد که برای جنگیدن بر علیه دشمنان ما حمایت شده اند. حتی اگر چنین سیاستی نتایج مثبتی داشت که در اغلب موارد هم ندارد، در نهایت همین مبارزان مورد حمایت آمریکا رویکردهایی ضد آمریکایی را دنبال کرده و با تشکیل چرخه ای از خشونت که سال ها ادامه پیدا می کند، غیر قابل کنترل می شوند. نمونه بارز اتخاذ این سیاست و پیامد های آن را در افغانستان شاهد بودیم. مکس فیشر" نویسنده مجله آمریکایی "آتلانتیک"، عملکرد آمریکا در قبال مجاهدین خلق را در ذیل اشتباهات مکرر در حمایت از گروه های ستیزه جو و تروریستی ارزیابی کرده و این فرقه را به عنوان یک مهره سوخته که فاقد هرگونه پایگاه اجتماعی است دانست که حکایت از آن نیز در بلند مدت به ضرر خود آمریکا می باشد. حمایت آمریکا از مجاهدین خلق حتی باعث تخریب رویکرد مردم ایران نسبت به آمریکا خواهد شد. آمریکا چطور می تواند مدعی شود که در کنار مردم ایران است، در صورتیکه از گروهی تروریستی حمایت می کند که به مردم ایران حمله می کند؟ فیشر» در پایان با اشاره به نگاه ابزاری به مفهوم تروریسم که امری رایج در نزد بسیاری از سیاستمداران آمریکایی است بیان می دارد که در این صورت نیز حمایت از مجاهدین خلق تنها می تواند منافع کوتاه مدتی داشته باشد. شاید این گروه بتواند اطلاعات با ارزشی را در خصوص برنامه هسته ای ایران کسب کند اما در نهایت تاثیرات طولانی مدت و غیر قابل پیش بینی این امر، می تواند بسیار مخرب باشد. آری، این است واقعیت و ماهیت فرقه تروریستی رجوی که روزگاری برچسب ضد امپریالیستی را یدک می کشید، امروز جیره خوار اجنبی شده اند.

فرقه تباهی رجوی !

چه کسی شما را بی خانمان و آواره کوه و بیابان کرد و ... فرقه اش ویران باد .

 

بدنبال انتقال و اخراج زندانیان اشرف و تصمیم تغییرناپذیر و بلا وقفه دولت و مردم عراق مبنی بر پاکسازی عراق از لوث بقایای رژیم بعثی عراق بالاخص فرقه تروریستیرجوی، پیرعجوزه ی فرنگ نشین، پتیاره ولگرد پاریس به آه و فغان هیستریک آمده و از بی خانمان سازی و کوچ اجباری ساکنان اشرف جیغ سر می دهد. بدون اینکه از خود سؤال کند چه کسی جوانان ایران را با تبلیغات فریبنده بدام صدام انداخت و تا امروز آنها را اسیر و گرفتار و آواره ی کوه و بیابان کرد؟ زوج نر و ماده رجوی اگر ذره ای شهامت داشتند، می گفتند: منفورترین و فریبکارترین چهره ضد بشری قرن محاصر هستند. عامل و باعث نسل فنا و خون های بناحق ریخته شده همانا رجوی خدای قدرت طلب، مظهر خشونت و ترور و خودکامگی و استبداد مدرن است؛ بعد از سه دهه جنایت هنوز دست بردار نیست، برای گروگانهای فرقه خواب های بسا تلخ تر و وحشتناک تدارک دیده و بر آنست تا بعد از زندان اشرف، زندان و سلولهای بیشمار در اروپا و آمریکا و اسرائیل برای بردگان مظلوم تاریخ بسازد و برپا کند.
ما از مریم قجر می پرسیم، آیا ساکنان مفلوک اشرف تا امروز در زیر سایه منحوس رجوی ذره ای آزادی و اختیار در انتخاب و عمل داشته اند؟ بدا بحال شعبده بازان رهبرنمایی که برای عبور از بحران و بن بست دست به سوی رئیس جمهور آمریکا و هر خس و خاشاکی دراز می کنند تا چند صباحی بیشتر بر مسند قدرت و ورطه ذلت روزگار بگذرانند. مجاهدخوانده های بیچاره و آواره امروز باید دولت آمریکا را مسئول حفاظت و حقوق اشرفی ها بداند. انگار آمریکایی ها از جرج واشنگتن تا کارتر و بوش و اوباما مؤسس و بنیانگذاران سازمان بدفرجام مجاهدین بوده اند. چند دهه است که رجوی با الفاظ و القاب و جملاتی تکراری و بی اثر بازی می کند، هنوز دست از سر کنوانسیون چهار ژنو و کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد برنداشته، در عالم خیال تروریست های آدمکش و بازماندگان و همدستان صدام را پناهجویان می نامد، وقاحت و بی شرمی هم حدی دارد. مریم قجر آنچنان از آمریکا صحبت می کند که گویی هنوز آمریکا کلانتر دیالی و بغداد و عراق است، نمی داند دیگر کسی برای اشغالگران آمریکایی و اوباما تره هم خورد نمی کند و اعتنایی به کاخ سفید هم ندارند، حال بگذار مسعود و مریم شبانه روزی چنگ به کاخ سفید زنند و انتظار حمایت و توقع ماندگاری اشرف را داشته باشند، زهی خیال پوچ و باطل که ذلیل مردی چون رجوی و عفریته زنی همچون مریم قجر بدان گرفتارند. بارها گفتیم رجوی و دیگر گروههای تروریستی بر فضای آشفته و موج ناآرامی های عراق سوار شدند و سالها خوردند و غارت کردند و کشتند و بردند. حالا هم که ورق برگشت و اشغالگران پا به فرار گذاشتند، رجوی نمی خواهد قبول کند که عراق دیگر جای ماندن نیست. اگر باند رجوی در گوشه کشوری دیگر اینگونه فعالیت داشتند و در کار دولتش دخالت، کارشکنی و سنگ اندازی می کردند، حتی یک روز هم به آنها اجازه ماندن نمی دادند. دولت و مردم آن کشور مثل موش دُمشان را می گرفتند و بیرون می انداختند. حالا سردسته تروریست ها زبان درازی می کند و از حق و حقوق و اموال منقول و غیرمنقول و فلان و بهمان می گوید.
باز هم تکرار می کنیم، رجوی خانواده ها را ویران و متلاشی و داغدار و آواره کرد، جوانان ساده لوح میهن را با تبلیغات فریبنده به عراق کشاند و در دام خود و صدام گرفتار کرد،با طلاقهای اجباری خانواده ها را متلاشی کرد

سازمان ملل خواستار تسریع روند انتقال مجاهدین به لیبرتی شد .

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به عراق خواستار تسریع روند تخلیه کمپ اشرف و انتقال اعضای گروه تروریستی مجاهدین به پایگاه لیبرتی در بغداد شد.به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "براثا"، دفتر سازمان ملل در عراق درباره تاخیر انتقال سایر اعضای گروه تروریستی مجاهدین از کمپ اشرف به پایگاه "لیبرتی" در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد ابراز نگرانی کرد.مارتین کوپلر" فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه‌ ویژه‌ای خواستار انتقال هرچه سریعتر ساکنان باقی مانده در کمپ اشرف به پایگاه لیبرتی شد و ابراز نگرانی کرد که تاخیر بیشتر در این زمینه به خشونت منجر شود.وی از دولت عراق خواست که روند انتقال مجاهدین از اشرف به لیبرتی همچنان به طور داوطلبانه صورت گیرد.کوپلر همچنین از برخی دولت‌ها خواست تا به ساکنان اشرف پناهندگی دهند تا آنها زندگی جدیدی را در خارج از عراق آغاز کنند.فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که روند انتقال اعضای گروه مجاهدین از پادگان اشرف در استان "دیالی" بسیار خوب بوده و دو سوم این افراد به لیبرتی نقل مکان کرده‌اند.چندی پیش منابع آگاه عراقی از انتقال چهارمین گروه از اعضای گروه مجاهدین به اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.منابع فوق بیان کردند: دستگاههای دولتی عراق 395 نفر از اعضای گروه مجاهدین را به اردوگاه لیبرتی منتقل کرده‌اند و با در نظر گرفتن مرحله چهارم، تاکنون حدود 3000 نفر به لیبرتی منتقل شده اند.انتقال اولین گروه از اعضای گروه تروریستی مجاهدین از اردوگاه العراق الجدید(اشرف سابق) در استان دیالی به لیبرتی در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد در ماه فوریه گذشته بر اساس توافق دولت عراق و سازمان ملل متحد انجام شد.