قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

30 خرداد تلویزیون فرقه رجوی چند شب است که شیپور آن به صدا در آمده و فیلم های رجوی را از قدیم و جدید گرفته و فیلم هایی که ته قابلمه جاماند را کشیده اند بیرون و پخش می کند واقعا رجوی زمانی که صدام حاکم بود عجب عربده هایی می کشید گویی که می خواست تمام دنیا را فتح کند جالب بود در فیلم وقتی رجوی بالای سن قُمپز در می کرد فیلم شفاف و بدون عیب پخش می شد ولی وقتی دوربین روی اسیران می چرخید فیلم تار می شد چرا؟ چون اکثر اسیرانی که در آن نشست حضور داشتند بعد از سرنگونی ارباب رجوی به رجوی گفتند دیگر کافیست حرف مفت نزن . و اردوی کثافت رجوی در پادگان اشرف را رها کرده و به دنبال زندگی خود رفتند . و در حال حاضر رجوی حصرت آن روزها را می خورد و با خود می گوید حجب روزگاری داشتم گاه گاهی همه را جمع می کردم شمشیر را بر علیه آنها از رو می بستم و ژست می گرفتم با رفتن اربابم مثل بادکنک ترکیدم .

 

فیل هوا کردن خواهر مریم هم به اتمام رسید رفت تا سال آینده همین موقع . که باز هم خواهر مریم برای سال آینده سال جدید یک فیل دیگری را هوا کند آنهم فیلی بنام سرنگونی . امسال نشد سال دیگه همانطور که 20 سال ما را در پادگان اشرف سر کار گذاشت الان هم یک سری آدمهای علاف و بیکار در خارجه را سرکار گذاشته است . یکی بایستی از خواهر مریم سئوال ایران لقمه بزرگی است ممکن است در گلویت گیر کند و تو را خفه کند . پس لطفا خفه .

رئیس جمهور محترم آلبانی آقای بوجار نیشانی

با سلام و احترام

 

اینجانب فواد بصری ساکن ایران 10 سال است خودم را از سازمان مجاهدین نجات دادم و در حال حاضر در ایران زندگی می کنم . من بیست سال از بهترین دوران زندگی خودم را در سازمانی به نام مجاهدین از دست دادم مجاهدین بهترین دوران زندگی مرا به تباهی کشیدند .

 

رئیس جمهور محترم آلبانی در خبر ها خواندم که شما به همایش 13 ژوئن که قرار است مجاهدین به رهبری مریم رجوی در پاریس برگزار شود دعوت شده اید . شرکت شما در همایش باعث می شود که سازمان مجاهدین اعضای خود را در آلبانی در حصار خود نگه دارد و مانع شود که اعضاء برای آینده خودشان تصمیم بگیرند . واز طرفی از شخصیت شما فقط می خواهند سوء استفاده سیاسی بکنند .

 

رئیس جمهور محترم آلبانی . مریم رجوی این همه آزادی را بیان می کند از او سئوال کنید اعضای شما در لیبرتی و در آلبانی معنی و مفهوم آزادی را فهم می کنند . 20 در پادگانی به نام اشرف زندگی کردم از ابتدایِ ترین آزادی برخوردار نبودم حتی نمی توانستم یک رادیو جیبی داشته باشم که از اخبار بیرون مطلع شوم هر زمانی درخواست می کردم با بدترین برخوردها از طرف سران مجاهدین مواجه می شدم در کجای قانون دنیا رادیو جرم است ولی در سازمان مجاهدین جرم است واقعیتی که هست  نه فقط رادیو در رابطه با تمام امکانات رفاهی ما در پادگان اشرف محروم بودیم . آزادی در سازمان مجاهدین معنی و مفهوم ندارد یک سازمان فرقه گرایی است که فقط بدنبال منافع شوم خودش است . رهبران مجاهدین هیچ وقت دست از خشونت بر نمی دارند زمانی که من در پادگان اشرف بودم وقتی رهبران مجاهدین مسعود و مریم رجوی با همه اعضای خود نشست برگزار می کردند یکی از بحث های مهم آنها در نشست این بود که در آینده از هر طریق ممکن باید مخالفین خودمان را از صحنه خارج کرد حتی اگر شده با سلاح سرد . رهبران سازمان مجاهدین ریختن خون آدمهای بی گناه در رگهایشان نهفته است و از کارهای خشونت طلبی دست بر نمی دارند از آنجایی که من شناخت کافی بر روی مجاهدین دارم از شما درخواست می کنم از تصمیم خود و شرکت در این مراسم تجدید نظر کنید .

 

با تشکر از شما

 

فواد بصری