قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

رجوی، سگ زنجیری امپریالیزم آمریکا !

حالا اوضاع با تغییر180 درجه ای، رجوی را چنان خوار و ذلیل کرده است که مزدوری و نوکری آمریکا و پادویی صهیونیسم را به جان و دل می پذیرد و لب به اعتراض و انتقاد و مبارزه با آمریکا و اسرائیل نمی گشاید. آری این است آن همه ادعای پوچ و توخالی و نبرد با دشمنان خدا و خلق که رجوی و سران فرقه از آن سخن می راندند. ببینید سازمان مجاهدین دیروز و فرقه بعثی، صهیونیستی و امپریالیستی امروز به چه حال و روزی افتاده که مسعود و مریم چنگ بر در و دیوار کاخ انداخته و لحظه ای از اوباما و اربابان ریز و درشت که در واقع دشمنان مردم ایرانند، دل نمی کنند و جدا نمی شوند.
اگر بگویم و بنویسم که رجوی و رجوی ها سگ زنجیری آمریکا شده اند، گزاف نیست و دروغ نگفته و تهمت نزده ایم، واقعیت همین است. به صفحات سایت های اینترنتی، نشریات، صدا و سیمای تروریستی فرقه نگاه کنید و سخنرانی و پیام های مسعود و مریم رجوی، همدستی با اجانب و همکاسه ای با دشمنان ایران به وضوح عیان است. به ماهیت پلید و انحراف جبران ناپذیر رجوی پی خواهید بُرد، گویی رجوی نماینده و سخنگو و معاون تام الاختیار آمریکا و اوباما، اسرائیل و ناتانیاهوست.
آمریکا برای حفظ منافع سیاسی اقتصادی اش از فرقه رجوی بعنوان اهرم فشار و سگ هار و تازی شکاری استفاده می کند، هر بار که بخواهد او را به بند می کشد و افسارش سفت و سخت می نماید تا نجنبد، گاه به حال خود رهایش می کند تا چون گرگ به جان مردم ایران و عراق افتد، روزی از حمایت او سخن می گوید و فردایش به افشاگریش می پردازد، درست مانند القاعده و دیگر گروههای تروریستی که خود بانی و حامی تأسیس و تشکیل آنها بوده تا به اهدافش برسد. و بعد دیدیم بر آنها چه رفت. سیمور هرش، خبرنگار ۷۵ ساله هفته نامه نیویورکر طی چهار دهه گذشته و یکی از مشهورترین روزنامه نگاران آمریکا ، می گوید گروهی از اعضای ‘سازمان مجاهدین خلق’ در زمان ریاست جمهوری جورج بوش در خاک آمریکا آموزش نظامی دیده اند. آموزش ها در زمینه مخابرات، استفاده از رمز، سلاح و تاکتیک های نظامی بوده است. آقای هرش در گزارشی در هفته نامه نیویورکر به نقل از مقام های سابق نظامی و اطلاعاتی آمریکا نوشته این آموزش ها حدود هفت سال پیش شروع شده و شش ماه ادامه داشته است. به نوشته او تعدادی از اعضای این سازمان در سال ۲۰۰۵ در سایتی واقع در ۱۰۰ کیلومتری لاس وگاس در ایالت نوادا که زمانی محل آزمایش های هسته ای بوده و اکنون برای آموزش عملیات ضدجاسوسی استفاده می شود، آموزش دیده اند. پیشتر گزارش شده بود که دو مقام آمریکایی به شبکه تلویزیونی “ان بی سیگفته اند، ترور دانشمندان ایرانی با حمایت و طراحی موساد سازمان اطلاعات اسرائیل و توسط سازمان مجاهدین خلق اجرا می شود.
بر اساس مقاله جدید منتشر شده در نیویورکر که توسط روزنامه نگار معروف آن سیمور هرش نوشته شده، دولت بوش از سال 2005 پول و سلاح در اختیار مجاهدین خلق قرار می داده و حتی در پایگاهی در صحرای نوادا به آنها تعلیم می داده است.
آمریکا تاریخچه ای طولانی از مسلح سازی شورشیان و تروریست های تمام عیاری را دارد که برای جنگیدن بر علیه دشمنان ما حمایت شده اند. حتی اگر چنین سیاستی نتایج مثبتی داشت که در اغلب موارد هم ندارد، در نهایت همین مبارزان مورد حمایت آمریکا رویکردهایی ضد آمریکایی را دنبال کرده و با تشکیل چرخه ای از خشونت که سال ها ادامه پیدا می کند، غیر قابل کنترل می شوند. نمونه بارز اتخاذ این سیاست و پیامد های آن را در افغانستان شاهد بودیم. مکس فیشر" نویسنده مجله آمریکایی "آتلانتیک"، عملکرد آمریکا در قبال مجاهدین خلق را در ذیل اشتباهات مکرر در حمایت از گروه های ستیزه جو و تروریستی ارزیابی کرده و این فرقه را به عنوان یک مهره سوخته که فاقد هرگونه پایگاه اجتماعی است دانست که حکایت از آن نیز در بلند مدت به ضرر خود آمریکا می باشد. حمایت آمریکا از مجاهدین خلق حتی باعث تخریب رویکرد مردم ایران نسبت به آمریکا خواهد شد. آمریکا چطور می تواند مدعی شود که در کنار مردم ایران است، در صورتیکه از گروهی تروریستی حمایت می کند که به مردم ایران حمله می کند؟ فیشر» در پایان با اشاره به نگاه ابزاری به مفهوم تروریسم که امری رایج در نزد بسیاری از سیاستمداران آمریکایی است بیان می دارد که در این صورت نیز حمایت از مجاهدین خلق تنها می تواند منافع کوتاه مدتی داشته باشد. شاید این گروه بتواند اطلاعات با ارزشی را در خصوص برنامه هسته ای ایران کسب کند اما در نهایت تاثیرات طولانی مدت و غیر قابل پیش بینی این امر، می تواند بسیار مخرب باشد. آری، این است واقعیت و ماهیت فرقه تروریستی رجوی که روزگاری برچسب ضد امپریالیستی را یدک می کشید، امروز جیره خوار اجنبی شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد