قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

خانم مریم قجر … لطفا خفه خون بگیرید

گفتگو با آقای فواد بصری 
با سلام خدمت آقای بصری سال نو مبارک امیدواریم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید.
سال نو فرا رسید و ما مجددا مزاحم شما شدیم ما سال گذشته گفتگوهای زیادی با شما داشتیم. خبرها را در سایت فرقه مرور می کنیم کنجکاو می شویم و مزاحم شما می شویم. خبر یا بهتر بگوییم فیلمی در سایت فرقه مشاهده کردیم سخنرانی مریم قجر در رابطه با هم وطنان سیل زده بود آیا شما فیلم را مشاهده کردید واکنشی نسبت به فیلم داشتید؟

 قبل از اینکه صحبتهایم را شروع کنم من هم سال نو را به شما تبریک می گویم. امیدوارم سال خوبی برای شما باشد .
بله من فیلم را دیدم .
ببینید . مریم قجر یا فرقه رجوی فرصت طلبند هر اتفاقی در ایران رُخ دهد با تبلیغات پوشالی می خواهند خبر را به نفع خودشان تمام کنند . ما بارها گفتیم و باز هم می گوییم، پایه و اساس فرقه رجوی بر دروغ سوار است . مریم قجر پشت میز شیشه ای ایستاده و قُمپُز در می کند! به مردم و جوانها پیام می دهد بروید به کمک استانهای سیل زده و از طرفی یک سری انجمن ها و شوراهای مردمی را به قول خودش راه انداخته می خواهد از این طریق پول شویی کند و در جیب خودش بریزد. پیامهایی که می دهد هر شنوده ای گوش می کرد خنده اش می گرفت. آیا مردم ایران به اراجیف شما گوش می دهند ؟ به عینه دیدیم که قشرهای مختلف به کمک سیل زدگان رفتند و تا همین لحظه با سیل زدگان همدردی و به آنها کمک می کنند . رو سفیدی برای مردم ایران و رو سیاهی برای مریم قجر خائن . خانم ولگرد فراخوان می دهد همیاری تشکیل شوراهای مردمی در خوزستان، این ولگرد خبر ندارد مردم در استانهای سیل زده حماسه آفریدند. واقعا بایستی به این مردم دست مریزاد گفت نمی دانم شما فیلم های کمک مردمی در استانهای سیل زده را دیدید! فیلمی از یک کودک پخش شد با دست داشت گونی خاک را پُر می کرد این صحنه خیلی چشم گیر و تاثیر گذار بود
بر گردیم به سخنرانی مریم قجر! در سخنرانی می گفت، خطاب به مردم ایران می گفت، ما اینجا جمع شده ایم همراه با فرزندان شما که هر یک از آنها از شهرها و روستاهای سراسر ایران برخاسته اند . بایستی به این زن پست گفت منظور شما خانواده هاست شرم و حیا هم حدی دارد شما فراموش کردید مگر شما به خانواده ها مزدور نمی گفتید؟ از پدران و مادران با سنگ و اشیاء فلزی در کنار پادگان اشرف استقبال نمی کردید چی شد که الان بیاد خانواده ها افتادید . و سئوال اینجاست چرا به فرزندانشان اجازه نمی دهید تماسی با خانواده شان بگیرند که لااقل از وضعیت خانواده هایشان با خبر شوند . متاسفانه این زن ول گرد اجازه نمی دهد کسی با خانواده خود تماسی بگیرد چون نام خانواده برای او سم است
و در پایان سخنرانی ادامه می دهد … در پایان به شما خاطر نشان می کنم منظورش سالمندان است این واقعه درد ناک ( سیل ) پیامی برای همه شما دارد و مسئولیت صد چندان در قبال ایران را به شما یاد آوری کرد! به اسیران در اشرف 3 پیام داد از بهم ریختگی که دارید بیرون بیایید که از این پس بیگاری بیشتری از شما بکشیم هر اتفاقی برای مردم ایران رُخ دهد مریم قجر و سرانش با دُمبشان گردو می شکنند. اینها دشمن مردم ایران هستند .
با تشکر از شما

  • آقای بصری پیام شماره 12 رجوی را گوش کرده اید ؟
    بله گوش کردم … شیر همیشه بیدار … پیامی که توسط دیگران خوانده می شود! واقعا بایستی از سران فرقه رجوی سئوال کرد چه کسی این پیامها را تنظیم می کند؟ واقعا اگر رجوی زنده است چرا خودش را علنی نمی کند؟ به افراد حاضر در آن خراب شده اشرف 3 روحیه دهد پیامهای یک مرده هیچ ارزشی ندارد برای خود اسیران در فرقه رجوی کاملا روشن است پیامهایی که از رجوی برای اسیران خوانده می شود یک نوع فریب است با این کار ذهنهای اسیران را تا مدتی مشغول می کنند . دوران عربده کشی رجوی چند سال است که خشک شده است. فرقه رجوی در جاده لغزنده قرار گرفته و خودش را نمی تواند جمع کند. آلبانی آخرین ایستگاه فرقه رجوی است . به امید روزی که فرقه رجوی نابود و خاکستر شود
    با تشکر از شما که وقت تان را در اختیار ما گذاشتید
    من هم از شما تشکر می کنم موفق باشید .

 

نامه خانم باقرزاده به فرزندش حسن باقرزاده اسیر در فرقه رجوی



سلام پسرم !
سال جدید را به شما تبریک می گویم امیدوارم حال شما خوب باشد. چندین سال است از شما بی خبرم و دلتنگ شما شده ام. به نظر شما این حق من مادر است که طی این چند سال تماسی با من نمی گیری و احوالی از من نپرسی! مگر من چه بدی به شما کرده ام؟ من مادرم . مگر می شود مادر فرزندش را فراموش کند . شما در کجا زندگی می کنید که دسترسی به تلفن ندارید جهت اطلاع شما الان در دور افتاده ترین روستای ایران به تلفن دسترسی دارند . من که سواد ندارم خبرها را برای من و پدرت می خوانند. واقعا شما در چه چاهی افتاده ای که از دنیای بیرون از خود اطلاعی نداری! دنیا خیلی بزرگ و پر از شادی است چرا خودت را زندان کردی . من و پدرت خیلی نگران شما هستیم چرا خودت را داری به تباهی می کشی چرا خودت را تسلیم یک سری کردی؟ قدرت تصمیم گیری را از شما گرفته اند برای چی و به چه دلیل؟! چرا خودت را نجات نمی دهی و ما را از نگرانی در بیاوری . من و پدرت پیر شدیم دلمان می خواهد تا در قید حیات هستیم شما را ببینیم نمی دانی چندین سالی که نبودی من و پدرت در نبود شما چه غصه ها خوردیم چشم انتظار شما هستیم نفرین می کنم کسانی که این بلا را بر سر ما آوردند امیدوارم نابود شوند . هنوز هم دیر نشده می توانی تصمیم بگیری و خودت را نجات دهی و یک زندگی آزاد داشته باشی . ما همچنان منتظر شما هستیم. من و پدرت آرزو داریم تا زنده هستیم شما را در آغوش بگیریم
دوست دار شما .. مادرت .

 


خاطرات خانم طاهره نوری جدا شده ار فرقه رجوی امیدی در راه سراب قسمت دوم ... قسمت پایانی



با سلام مجدد خدمت شما خوانندگان محترم

همانطور که گفتم از زندگی تکراری در فرقه خسته شده بودم دنبال راه نجاتی می گشتم که خودم را نجات دهم هر کسی وارد فرقه رجوی شود در فرقه ماندگار است و راه نجاتی برای او متصور نیست فرقه رجوی فرقه خطر ناکیست . زنها یی که در کنار من بودند به آنها نگاه می کردم چهرهایشان پژمرده شده بود احساس می کردم انبوهی حرف در درونشان است و جرات ندارند بیان کنند . در مقر زنان خنده ها سوری بود شادی ها سوری بود . درنشست های عملیات جاری اگر زنی سوژه می شد او را تحقیر می کردند به او بد و بیرا می گفتند . زنان در فرقه حتی با برادر تنی خودشان نمی توانستند صحبت کنند و برای من سئوال شده بود برادر و خواهر نامحرم  نیستند چرا نمی توانند با هم صحبت کنند اتفاقا" این سئوال را از فهیمه اروانی کردم در جواب گفت جیم .. جیم ... است برادر و خواهر نمی شناسد .. شما را به خدا می بینید فرقه رجوی چقدر عقب مانده و پست است . قبلا" گفته بودم زنان در فرقه رجوی واقعا" بدبخت هستند من در فرقه رجوی حق نداشتم یک دوست زن داشته باشم در نشت های عملیات جاری باید همدیگر را تخریب می کردیم . یک روز مرا برای کار به آشپزخانه بردند می خواهم جامعه طبقاتی در فرقه رجوی را بازگو کنم فرقه ای که مدعیست ضد جامعه طبقاتیست . من مشغول کار در آشپزخانه شدم دو ساعتی در آماده سازی کار کردم بعد از دو ساعت رفتم اتاق پخت غذا و غذای نا مرغوبی که به ما می دادند چند تا قابلمه کوچک و متوسط را دیدم چشم مرا گرفت از سر آشپز سئوال کردم در جواب گفت در این قابلمه ها برای مسئول مقر غذا درست می کنیم مسئول مقر زن بود باصطلاح عضو شورای رهبری فرقه بود و به سالن غذا خوری نمی آمد در محل کارش از خودش پذیرایی مفصلی می کرد این مناسبات کثیف رجویست کسی که از این مناسبات خبری نداشته باشد فکر می کند همه با هم یکسان هستند .  هر چه زمان می گذشت برای من روشن می شد که فرقه رجوی فریبکار و دروغگوست . من متاسفانه باورم شده بود سران فرقه رجوی صاف و صادق هستند و برای مملکتشان تلاش می کنند ولی این نبود در واقع دشمن ایران و ایرانی هستند در پادگان اشرف خسته شده بودم گزارشی نوشتم و گفتم از زندگی تکراری و تحقیر در اینجا خسته شدم می خواهم به دنبال زندگی خودم بروم و آزاد زندگی کنم شب همان روز برای من نشست گذاشتند و مرا سوژه کردند و تا توانستند به من تاختند من کوتاه نیامدم و تصمیم خودم را گرفته بودم بعد از چند ساعت بد و بیرا که لایق خودشان است به من گفتند فعلا" با تو کاری نداریم دو روز گذشت مجددا" برای من نشست گذاشتند این بار مسئول نشست فهیمه اروانی بود زنی وقیح و دریده طبق معمول یک سری کاسه داغ تر از آش شروع کردند به بد و بیرا به من فهیمه صدای آنها را قطع کرد و به من گفت چکار می خواهی بکنی من هم در جواب به او گفتم می خواهم بروم دنبال زندگی خودم به فهیمه خیلی بر خورده بود و با پرخاشگری گفت بلایی بر سرت می آورم که فکر رفتن از ذهنت بیرون بزند خبر داری که پادگان اشرف ورود دارد ولی خروج ندارد آنهم برای یک زن هیچ زنی تا به حال از اشرف خارج نشده اگر خیلی چوب لای چرخ ما بگذاری همین جا تو را زنده زنده دفن خواهیم کرد و هیچ اتفاقی نمی افتد به نفع خودت است هر چه ما می گوییم انجام دهی من چاره ای نداشتم می دانستم اگر کوتاه نیام این ها کار دستم می دهند مجبور شدم کج  دار و مریض با آنها باشم تا ببینم گذشت زمان چه اتفاقی خواهد افتاد ورود به فرقه رجوی یعنی در چاه افتادن واقعا" کسی خبردار نشد که چه روزگار سختی بر من و سایرین در زندان اشرف گذشت . بعد از چند سال توانستم خودم را از فرقه رجوی نجات دهم و یک زندگی آزاد برای خودم داشته باشم . ناگفته نماند قبل از جدا شدنم چند خط نامه برای فهیمه اروانی نوشتم برای او نوشتم دیدی اراده کردم خودم را نجات دادم و شما این همه مرا تهدید کردید هیچ کاری نتوانستید در رابطه با من بکنید من به دنیای آزاد پا می گذارم ولی شما کماکان در زندان هستید . بعد از چند سال آزاد شدن از فرقه منحوس رجوی زندگی خودم را دارم دلم به حال زنانی می سوزد که در فرقه رجوی بسر می برند و روز به روز مچاله و مچالتر می شوند امیدوارم روزی تمام زنهای اسیر در فرقه رجوی آزاد شوند و طعم آزادی را بچشند .

به امید آن روز .

طاهره نوری

 

 

 

 

 

 

 


گفتگو با آقای فواد بصری خانم مریم قجر ... لطفا" خفه خون بگیرید .

با سلام خدمت آقای بصری سال نو مبارک امیدواریم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید .

سال نو فرا رسید و ما مجددا" مزاحم شما شدیم ما سال گذشته گفتگو های زیادی با شما داشتیم خبرها را در سایت فرقه مرور می کنیم کنجکاو می شویم و مزاحم شما می شویم خبر یا بهتر بگوییم فیلمی در سایت فرقه مشاهده کردیم سخنرانی مریم قجر در رابطه با هم وطنان سیل زده بود آیا شما فیلم را مشاهده کردید واکنشی نسبت به فیلم داشتید .

 

__  قبل از اینکه صحبتهایم را شروع کنم من هم سال نو را به شما تبریک می گویم امیدوارم سال خوبی برای شما باشد .

 

__   بله من فیلم را دیدم .

__  ببینید . مریم قجر یا فرقه رجوی فرصت طلبند هر اتفاقی در ایران رُخ دهد با تبلیغات پوشالی می خواهند خبر را به نفع خودشان تمام کنند . ما بارها گفتیم و باز هم می گوییم  .. پایه و اساس فرقه رجوی بر دروغ سوار است . مریم قجر پشت میز شیشه ای ایستاده و قُمپُز در می کند به مردم و جوانها پیام می دهد بروید به کمک استانهای سیل زده و از طرفی یک سری انجمن ها و شوراهای مردمی را به قول  خودش راه انداخته می خواهد از این طریق پول شویی کند و در جیب خودش بریزد پیامهایی که می دهد هر شنوده ای گوش می کرد خنده اش می گرفت شما را به مردم ایران سننه . آیا مردم ایران به اراجیف شما گوش می دهند ؟ به عینه دیدیم که قشرهای مختلف به کمک سیل زدگان رفتند و تا همین لحظه با سیل زدگان همدردی و به آنها کمک می کنند . رو سفیدی برای مردم ایران و رو سیاهی برای مریم قجر خائن . خانم ولگرد فراخوان می دهد همیاری تشکیل شوراهای مردمی در خوزستان این و لگرد خبر ندارد مردم در استانهای سیل زده حماسه آفریدند واقعا" بایستی به این مردم دست مریزاد گفت نمی دانم شما فیلم های کمک مردمی در استانهای سیل زده را دیدید فیلمی از یک کودک پخش شد با دست داشت گونی خاک را پُر می کرد این صحنه خیلی چشم گیر و تاثیر گذار بود . بر گردیم به سخنرانی مریم قجر . در سخنرانی می گفت خطاب به مردم ایران می گفت ما اینجا جمع شده ایم همراه با فرزندان شما که هر یک از آنها از شهرها و روستاهای سراسر ایران برخاسته اند . بایستی به این زن پست گفت منظور شما خانواده هاست شرم و حیا هم حدی دارد شما فراموش کردید مگر شما به خانواده ها مزدور نمی گفتید از پدران و مادران با سنگ و اشیاء فلزی در کنار پادگان اشرف استقبال نمی کردید چی شد که الان بیاد خانواده ها افتادید . و سئوال اینجاست چرا به فرزندانشان اجازه نمی دهید تماسی با خانواده شان بگیرند که لااقل از وضعیت خانواده هایشان با خبر شوند . متاسفانه این زن ول گرد اجازه نمی دهد کسی با خانواده خود تماسی بگیرد چون نام خانواده برای او سم است .

و در پایان سخنرانی ادامه می دهد ... در پایان به شما خاطر نشان می کنم منظورش سالمندان است این واقعه درد ناک ( سیل ) پیامی برای همه شما دارد و مسئولیت صد چندان در قبال ایران را به شما یاد آوری کرد .. به اسیران در اشرف 3 پیام داد از بهم ریختگی که دارید بیرون بیایید که از این پس بیگاری بیشتری از شما بکشیم  هر اتفاقی برای مردم ایران رُخ دهد مریم قجر و سرانش با دُمبشان گردو  می شکنند اینها دشمن مردم ایران هستند .

با تشکر از شما

آقای بصری پیام شماره 12 رجوی را گوش کرده اید ؟

__ بله گوش کردم ... شیر همیشه بیدار ... پیامی که توسط دیگران خوانده می شود واقعا" بایستی از سران فرقه رجوی سئوال کرد چه کسی این پیامها را تنظیم می کند واقعا" اگر رجوی زنده است چرا خودش را علنی نمی کند به افراد حاضر در آن خراب شده اشرف 3 روحیه دهد پیامهای یک مرده هیچ ارزشی ندارد برای خود اسیران در فرقه رجوی کاملا" روشن است پیامهایی که از رجوی برای اسیران خوانده می شود یک نوع فریب است با این کار ذهنهای اسیران را تا مدتی مشغول می کنند . دوران عربده کشی رجوی چند سال است که خشک شده است فرقه رجوی در جاده لغزنده قرار گرفته و خودش را نمی تواند جمع کند آلبانی آخرین ایستگاه فرقه رجوی است . به امید روزی که فرقه رجوی نابود و خاکستر شود .

با تشکر از شما که وقت تان را در اختیار ما گذاشتید

من هم از شما تشکر می کنم موفق باشید .