قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

سئوالی از مریم رجوی !


 

نامه بهمن هاشمی برادر فرزین هاشمی از اعضای کمیسیون خارجه شورای سازمان تروریستی مجاهدین
سلام !
من بهمن هاشمی برادر فرزین هاشمی هستم. برادر من چندین سال است در سازمان شما به اسارت گرفته شده است تا مدتی قبل برادرم در فضای مجازی با من در ارتباط بود و الان مدتی است که ارتباط خودش را با من قطع کرده است و خبری از او ندارم .. زمانی که برادر من در ایران درسش را ادامه می داد ما زندگی خوبی در کنار هم و خانواده داشتیم. برادر من علاقه ای به سیاست نداشت ذهنش بدنبال تحصیلش بود می خواست آینده خوبی برای خودش مهیا کند. تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل به خارج برود و این کار را کرد. در خارج درس می خواند و با تمام اعضای خانواده در تماس بود از جمله با من. در خارج تصمیم گرفت ازدواج کند و ازدواج موفقی داشت بعد از ازدواجش چند بار به ایران سفر کرد بعد از چند سال صاحب دو فرزند شد و زندگی خودش را در خارج می کرد. به لحاظ در آمد هیچ مشکلی نداشت و با من در تماس بود. مدت زمانی گذشت از برادرم و خانواده اش خبری نبود من و مادرم نگران او شده بودیم مستمر دنبال می کردم که برادرم چرا ارتباط خود را با ما قطع کرده. زمان گذشت مطلع شدم که شما با فریب و کلاه برداری او را به سازمان خودتان منتقل کرده اید و او را از خانواده خود جدا کردید. یک زن با دو بچه چگونه بدون برادرم بایستی زندگی خودشان را پیش می بردند! شما خبر دارید که زندگی برادرم را متلاشی کردید؟
اجازه دهید خیلی واضح و شفاف با شما صحبت کنم .

شما که از آزادی دم می زنید . شما اصلا معنی و مفهوم آزادی را می فهمید؟ شما ابتدایی ترین آزادی برای هر انسان را از اعضای خود سلب کردید. من خبرها را دنبال می کنم و همایشهایی که برگزار می کنید را مشاهده می کنم از آزادی مردم ایران دم می زنید. ببخشید خانم رجوی مگر مردم ایران در غل و زنجیر هستند که منتظرند شما بیائید و آنها را آزاد کنید . مردم ایران شما را به رسمیت نمی شناسند اصلا شما کی هستید که مردم ایران بایستی برای شما فرش قرمز پهن کنند؟! شما در بین مردم ایران کارنامه سیاهی دارید مردم ایران منتظر انتقام از شما هستند. در هر سخنرانی یا همایشی که برگزار می کنید … آزادی آزادی .. شما کلمات و جملات را لوث کردید .
سئوال از شما …. اعضای حاضر در سازمان شما می دانند آزادی یعنی چی؟! اعضای شما وقتی معنی و مفهوم آزادی را فهم نکنند و چندین سال است ازآزادی محروم هستند چگونه می توانند آزادی را برای دیگران تعریف کنند . در دستگاه شما آزادی = کشک!
خانم رجوی چه بلایی بر سر برادر من آوردید او را سر به نیست کردید ؟
زمانی که سازمان شما در عراق مستقر بود من به دلیل مشکلاتی که داشتم سعادت این را نداشتم با خانواده ها همراه شوم تمام فیلم های خانواده ها را مشاهده کردم. خانواده هایی که اهل سیاست نیستند و کاری به سیاست ندارند چندین سال فرزندانشان را به اسارت گرفتید فقط می خواستند فرزندان خودشان را بعد از چندین سال ملاقات کنند در فیلم می دیدم که چگونه عناصر خود را توجیه کرده بودید که با سنگ و اشیاء فلزی از پدران و ماران پیر استقبال می کردند و خیلی ها را زخمی کردید … وای بر شما خانم رجوی شما چکار کردید چگونه می خواهید جواب خدا را بدهید . واقعا جوابی دارید بدهید؟
شما مسئول قتل و به اسارت گرفتن انسانها هستید. الان هم در کشور آلبانی زندانی جدید احداث کردید که بیشتر اعضای خود را شکنجه کنید تا کی می خواهید به نابود کردن اعضای خود ادامه دهید .
از زمانی که عراق را ترک کردید شما مسیر نابودی را دارید طی می کنید. طولی نمی کشد که شما را تحویل زباله دان تاریخ بدهند من دعا می کنم که هر چه زودتر سازمان شما نابود گردد و تمام اعضا دنبال زندگی خود بروند و یک زندگی آزاد داشته باشند .
بهمن هاشمی برادر فرزین هاشمی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد