قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

جنایتهای بی شمار رجوی .

http://s3.picofile.com/file/7530657632/IMG_1720.jpg

زن مسنی که روی تخت خوابیده است مادر من است مادری که 20 سال از فرزندش بدور بوده در نبود فرزندش به چه روزی افتاده 20 سال اسارت من در فرقه ای بنام مجاهدین خلق » مجاهدین ضد خلق وقتی می گوییم رجوی و دارو دسته اش جنایت کار هستند داستان تعریف نمی کنیم بلکه واقعیتی ست که با آن روبرو بودیم به عینه دیدیم آن را با گوشت و پوست لمس کردیم مادرم فقط نفرین را نصیب رجوی می کند و من در جواب به آن می گویم رجوی صد ها وهزاران مادر را به این روز انداخته شما یکی از آنها هستید مادرانی بودند که در حصرت دیدن فرزندانشان به دیار باقی شتافتند مادرم به من می گوید طی این 20 سالی که نبودی چندین نامه برای تو فرستادم و تو حق مادری را بجا نیاوردی حتی جواب یک نامه مرا هم ندادی بنده خدا مادرم خبر ندارد که فرقه رجوی ضد خانواده است و خانواده در فرقه رجوی یعنی سم تشکیلاتی هر نامه ای از ایران بدست سران فرقه رجوی می رسید آن را می خواندند و پاره می کردند می گفتند اگر نامه را به صاحبش بدهیم به سمت زندگی طلبی می رود و از فرقه ما جدا می شود یادم می آید بعد از سرنگونی صدام و اوج گرفتن ریزش نیرو در فرقه رجوی شورای رهبری زنان خود را توجیح کرده بود که در نشست ها یک سری موارد را به ما تاکید کنند یکی از موارد این بود که اگر شما سازمان را ترک کنید منظور فرقه را ترک کنید از بین می روید می دانید که بیرون از مناسبات ما مردم مثل حیوان زندگی می کنند فرقی ندارد چه ایران باشد و چه خارج . ببینید ایدئولوژی عقب مانده و قرون وسطایی رجوی در رابطه با مردم چه فکرهایی می کند یعنی فقط در مناسبات کثیف رجوی زندگی پیش می رود به کوری چشم رجوی و دارو دسته اش زندگی خودم را از صفر شروع کردم و آزاد دارم زندگی خودم را می کنم از زندگی خودم هم راضی هستم و مادرم را تر و خشک می کنم  و خدا را شکر می کنم .

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد