قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

دولتمردان گاوچران آمریکایی، زنان را بشر نمی‌دانند

گسترش تجاوز به زنان در ارتش آمریکا به یک بحران تبدیل شده است.

به گزارش کیهان، روزنامه نیویورک تایمز در شماره دیروز خود نوشت: «آمار خشونت و تجاوز علیه زنان جامعه همچنان بالاست و به طور میانگین تخمین زده می شود در حال حاضر 17 درصد از آنها قربانی تجاوزگری ها هستند».

گزارش پنتاگون در مورد تجاوز به زنان در ارتش این کشور در حالی مقارن با روز جهانی زن منتشر شده است که رسانه های غربی در چند روز اخیر به شدت درباره وضعیت زنان در کشورهای اسلامی دست به سیاه نمایی زده اند.

این روزنامه با اشاره به گسترش روزافزون آمار آزار و اذیت جنسی زنان در ارتش، آمارهای سال 2006 در این زمینه را یادآوری کرده و می افزاید: «در این سال بین 23 تا 33 درصد از زنان ارتش آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته بودند اما آمارهای اخیر پنتاگون پیرامون آزار و اذیت جنسی در سال 2010 تا 2011 عدد 65 درصد را نشان می دهد که نشان از رشد عجیب آن است».

در ادامه این گزارش به مشکلات و موانع پیش روی قربانیان چنین اشاره شده است: «بسیاری از قربانیان می ترسند به جایی شکایت کنند و لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا تخمین زده است که شمار آزار و اذیت های جنسی در سال 2011 توسط اعضای ارتش آمریکا به 19 هزار مورد برسد».

به نوشته این روزنامه آمریکایی؛ در سال 2010 کمتر از 21 درصد قربانیان آزار و اذیت جنسی به دادگاه مراجعه کرده اند، چرا که یکی از عمده مشکلات آنها موانعی است که سیستم قضایی پیش روی آنها قرار می دهد، به همین دلیل حدود 6 درصد آنها به خاطر اینکه از پیگیری کارها و اصلاح امور ناامید شده اند ناچار به ترک کار خود در ارتش شده اند.

در پایان این سرمقاله آمده است: « به هر حال شرایط برای زنانی که از یک سو قربانی تجاوز همکاران خود شده اند و از سوی دیگر می خواهند شغل خود را از دست ندهند بسیار بد است زیرا مجبورند با متجاوزین به خود در یک جا کار کنند و با وجود آنکه اوضاع هر روز بدتر می شود پنتاگون اصرار دارد که می تواند خود را اصلاح کند». ظاهرا دولتمردان گاوچران آمریکایی که خون اجداد خویش یعنی دزدان دریایی انگلیسی و اسپانیایی را در رگ های خود دارند، زنان را «بشر» نمی دانند! که اینگونه وحشی گری ها را «نقض حقوق بشر» تلقی کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد