قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

در آوردن رحم زنان به دستور شخص رجوی ضد بشر

اظهارات خانم نسرین ابراهیمی در خصوص خارج کردن رحم زنان، به مثابه آخرین راه حل انقلاب ضد جنسیتی سازمان مجاهدین، بار دیگر ضرورت بازخوانی مناسبات ارتجاعی و عقب مانده مجاهدین را مورد تاکید قرار داد"

این خبر به تنهائی کافی است که وجدان هر انسان شریف و آزاده ای را آزار دهد و او را بتکاپو وادارد که در مقابل روشهای فرقه ای بغایت ارتجاعی چه باید کرد و چگونه می توان از ادامه این جنایت جلوگیری نمود.

از زمان سرنگونی صدام در عراق بیش از 5 سال می گذرد در این 5 سال امریکا می توانست با انحلال اشرف و اخراج مجاهدین از عراق این مناسبات فرقه ای را برچیند و جان هزاران انسان را که هدفی جز ازادی مردم و کشورشان نداشتند، نجات دهد. اما بنا بر مطامعی که داشت از این مهم سر باز زد و علیرغم داشتن اطلاعات کافی مبنی بر روشهای فرقه ای و تروریستی مجاهدین حتی در درون روابط آنها به آنان اجازه داد نه تنها جنایت استمرار یابد بلکه جنایات جدیدی اتفاق افتد که از ان جمله یکی هم درآوردن رحم زنان بود.

دولت و نظامیان امریکا در عراق تنها به خلع سلاح مجاهدین اکتفاء کردند و از ورود به مناسبات داخلی پادگان اشرف خود داری ورزیدند و حال آنکه طبق گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر می دانستند حقوق اعضای مستقر در پادگان نقض می شود و اگر بواقع هدفشان از حمله به عراق مبارزه با تروریسم بود باید اعمال و حرکات مجاهدین را نیز که یکی از مصادیق روشن و اثبات شده تروریسم است زیر نظر می گرفتند و آنها را آزاد نمی گذاشتند تا هر بلائی که می خواهند سر نیروهای خود بیاورند.

امریکا و متحدینش حدود 5 سال بر این جنایات چشم بستند و گزارش دیده بان حقوق بشر را نادیده گرفتند.

در این 5 سال به اندازه 50 سال بر ساکنین کمپ اشرف گذشت و 5 سال مدام نشست های "عملیات جاری" و "حوض" و "غسل" هفتگی را که فشار روحی و روانی هر یک از انها کافی است که انسان را از پا درآورد تحمل کردند و دهها نفر حین فرار جان باختند و یا به زندان اشرف باز گشتند.

تا زمانیکه مناسبات درونی پادگان اشرف همچنان دست نخورده باقی بماند و نیروهای آن جسما و روحا در کنترل تمام عیار فرماندهی فرقه قرار داشته باشند سخنی از آزادی اندیشه و فرصتی برای تامل و دگراندیشی و بازسازی هویت از دست رفته ساکنین اشرف نخواهد بود.

اکنون با در اختیار گرفتن پادگان اشرف بدست نیروهای عراقی مسئولیت آنها دو چندان شده و جا دارد که از این دولت بخواهیم که از ادامه جنایت جلوگیری نموده و در کمک و نجات افراد مستقر در اشرف تعلل نورزد و در اولین اقدام پادگان اشرف را تعطیل و فرقه مجاهدین در عراق را منحل اعلام نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد