قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

با سلام !! من فواد بصری هستم ! متولد سال 1342 ساکن اراک .

من بمدت 19 سال در فرقه ای بنام سازمان مجاهدین خلق بهترین دوران زندگی خودم را به تباهی کشیدم هدف از باز کردن این وبلاگ منتقل کردن تجارب خود به نسل جوان امروز است که فریب چنین فرقه هایی امثال سازمان مجاهدین خلق را نخورند و برای هیچ و پوچ عمر خودشان را به تباهی نکشند . سازمان مجاهدین خلق فرقه ای بسیار خطرناک و فریبکار است برای بدام انداختن جوانها از شگردهای و راه های مختلفی از قبیل ، نبرد برای آزادی ، گرفتن پناهندگی در کشورهای اُروپایی ، اشتغال در کارخانجات با حقوق بالا در عراق ، و .... استفاده می کند . من 19 سال در این فرقه زندگی کردم و با انواع شگردهای آن کاملا آشنا هستم سعی بر این دارم در این وبلاگ آنچه طی این چند سال بر من گذشته را پیاده کنم  . مطالبی که مکتوب می کنم نه داستان است و نه قصه بلکه واقعیتی است که با آن مواجه بودم و آن را به عینه دیدم و لمس کردم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد