قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

قربانی اشرف ( فواد بصری )

فرقه مخرب رجوی

افشای رابطه نزدیک القاعده با مجاهدین .


http://s1.picofile.com/file/7623290535/Rajavi_BenLaden.jpg


پیدا شدن گور جمعی در نزدیکی اشرف بیانگر همکاری القاعده و مجاهدین است .
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نهرین نت ؛ پیدا شدن قبور شماری از سرکرده های شبکه القاعده در نزدیکی اردوگاه اشرف که محل استقرار اعضای گروه تروریستی مجاهدین در استان دیاله عراق بود، بیانگر هماهنگی و همکاری بین آنهاست.عدی خدران فرماندار شهر خاصل در استان دیاله گفت چندین گور جمعی در نزدیکی اردوگاه اشرف پیدا شده است.

 


156 شکایت قضائی علیه مجاهدین .


http://s1.picofile.com/file/7623287204/Terrorism_Justice_1.jpg


مسئولان استانداری دیالی با اشاره به طرح 156مورد شکایت علیه گروه تروریستی مجاهدین، محاکمه اعضای این گروه را خواستار شدندبه گزارش خبرگزاری فارس از عراق، مسئولان استانداری دیالی با اشاره به طرح 156 مورد شکایت قضائی علیه گروه مجاهدین تاکید کردند، اعضای این گروه باید پیش از اینکه عراق را ترک کنند در رابطه با نقض حقوق بشر و جنایت هایی که مرتکب شده اند در دادگاه عراقی محاکمه شوند.آنان همچنین مجازات اعضای مجاهدین از سوی دادگاههای بین المللی و در ارتباط با جنایت هایی که علیه عراقی ها مرتکب شده اند، خواستار شدند. عدی الخدران بخشدار "الخالص" از توابع استان دیالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس تاکید کرد: آن دسته از اعضای گروه مجاهدین که در جنایت و نقض حقوق بشر دست دارند باید در عراق محاکمه شوند.وی با اشاره به اینکه ساکنان اردوگاه اشرف، سه دهه از زمین های کشاورزی اطراف سوء استفاده کردند، اظهار داشت: برای جبران خسارت کشاورزان الخالص و روستاهای اطراف اردوگاه اشرف باید یک کمیته تشکیل شود.الخدران تصریح کرد: کشاورزان مناطق السلام و المنصوریه در استان دیالی به دلیل مصادره زمین های کشاورزی از سوی گروه مجاهدین ، 36 مورد شکایت را مطرح کرده اند.وی افزود: 37 شکایت دیگر نیز از سوی نیروهای امنیتی دیالی و در ارتباط با حمله مجاهدین به نهادهای امنیتی و مجروح کردن تعدادی از نیروهای آنان در جریان عملیات موسوم به "برقراری قانون" مطرح شده است.الخدران تاکید کرد: تاکنون 127 دستور بازداشت برای اعضای گروه که مرتکب قتل شده اند، صادر شده است و برخی از کسانی که با حمایت مادی و لجستیکی در جنایت های ضد بشری این گروه دست داشته اند، دستگیر شده اند و سه مورد شکایت نیز از سوی کشاورزان شهرستان الخالص در دادگاه بغداد مطرح شده است که در حال رسیدگی بوده و مبتنی بر جبران خسارت وارده و بازگرداندن زمین ها به صاحبان آنان است.بخشدار الخالص در ادامه گفت: آن دسته از خانواده هایی که فرزندانشان به دست گروه مجاهدین کشته شدند به کمیته مرکزی در بغداد شکایت کرده‌اند و دولت بغداد نیز در چارچوب دفاع از قربانیان عملیات تروریستی رسیدگی به این موضوع را برعهده گرفته است.




رهبر انقلاب .

رهبر انقلاب . کسی که از حق مردم ایران کوتاه نمی آید و به شغالان غربی باج نمی دهد .


http://s3.picofile.com/file/7623278595/13911019000243_PhotoA.jpg



دورغ تکراری، فریب رجوی

http://s3.picofile.com/file/7613629779/rajavi_19.jpg


طی دو دهه اخیر صدها نفر از اعضای فرقه تروریستی رجوی موفق به فرار، جدایی و رهایی شده اند. علاوه بر این تاکنون بیش از1700 نفر از اعضای در بند رجوی برای بازگشت به ایران اعلام آمادگی کرده اند.رجوی از تابستان سال 1360 تاکنون به کرات وعده های سرنگونی قریب الوقوع رژیم را داده، از وعده ی سه ماهه و شش ماهه، یکساله و دو ساله، ولی هیچکدام به واقعیت نپیوسته و مدام دروغ از آب درآمده اند. رجوی تا کنون در اولین پیامهای نوروزی 30 بار وعده سرنگونی رژیم در سال جاری، 300 بار در سال آتی، 3000 بار در همین روزها و 300000 بار وعده سرخرمن داده که دست نگه دارید و بمانید، عمر رژیم به سرآمده، این جنگ (جنگ 8 ساله) طناب دار رژیم است، و چه بسیار می غرید و می خروشید که بفرمائید صلح کنید، یعنی به محض صلح کردن و آتش بس عمر رژیم به سر خواهد رسید و دیدیم، جنگ تمام شد، تنها کسی که از اوج قدرت کاذب به چاه ذلت و خواری سقوط کرد رجوی و پدرخوانده ی معدومش صدام بود. چقدر دروغ!، تا کی وعده ی پوچ و فریبکاری.اعضای فرقه لحظه ای فکر کنید، رجوی و بیلان ننگینش را سؤال باران کنید، اطاعت کورکورانه، انحراف، کجروی و بیراهه پیمایی تا کی، تاکجا و چرا؟

چقدر وعده دوساله و چند ساله؟ تعهدهای ماندن و درجا زدن، سراب های فریبنده و واهی برای اعضاءِ و اسرا داد، هیچکدام به واقعیت نپیوستند، از بیخ و بن غلط و دروغ بودند.راستی اطاعت محض از شیادترین رهزن و دزد جان و مال و ناموس و حیثیت مردم ایران تا کی باید ادامه داشته باشد؟ پس اشرفی های نگونبخت دیروز و لیبرتی نشینان بدبخت امروز به خود آیید و از این بیشتر از مکارترین رمال ضد بشر تاریخ پیروی نکنید. شما شایسته و سزاوار و مستحق این همه ذلت و گمراهی و فلاکت نیستید. در ذهن خود این بت منحوس را بشکنید و هر لحظه به او لعن و نفرین و تف فرستید که همانا رجوی دیو سیرت شایسته بدترین مکافات عمل است.